Türk Telekom Arıza Kaydı Nasıl Oluşturulur?
TÜrk telekom, Türkiye'nin en önemli internet sağlayıcılarından biridir. Özellikle ülkemizdeki en önemli firmaların altyapısını da sağlayan firmadır. Günümüzde mobil ve internet olarak 50 milyondan fazla kullanıcıya hizmet sunan Türk Telekom, arıza kayıt oluşturma işlemleri konusunda belirli zorluklar sunar. GÜnümüzde internet arıza kaydı oluştururken müşteri hizmetleri olan 444 1 444 üzerinden arama yaptığınızda otomatik mesajlar ile karlılaşıyor. Bu durumu hızlı bir hale getirmek ve direkt olarak müşteri hizmetlerine bağlanmanın en önemli yolunu ileteceğim.
Türk TElekom internet arıza kaydı oluşturmak için dikkat edilecek en önemli konu sırası ile;
- İLk olarak modem arkasında yer alan DSL kablosunu çıkarın
- Daha sonra 30 dakika bekledikten sonra 444 1 444 müşteri hizmetlerini arayın
- DSL kablosu takılı olmadığı ve 30 dakikalık test aşamasından modeminizde bağlantı olmadığı için arıza işlemleri için müşteri hizmetlerine normal bağlantınıza göre 5 dakika daha erken bağlanırsınız.
- ARıza kaydını oluşturduktan sonra modeminizi internet arızanız oluşturulmuştur mesajından 3 saat kadar takmayın.
- Bunun en önemli nedeni TÜrk TElekom internet sağlayıcısının modeninizin açık olması ve çalışır durumda olduğunu görmesini sağlayan otomatik bir sistem kullanır. Modeminizle bağlantı kurduğunuzu gördüğü an arızanızı kapatır.
Not: KEsin sonuç almak isteyenler arıza ekibi gelene kadar modemin DSL kablosunu modeme takmamalı.